Thursday, July 9, 2009

First reactions/ Primele reactii

Hoooo..I didn't expected but the first reaction came from my wife.....and let me tell you was not a good one...Complaints about the trivial language used...that she never thought that I can be like that...like what????? She suggested me to slow down my language and insert a poem or two otherwise she won't promote the blog to her friends/colleagues. Because I'm a loving husband I'll follow the suggestions...


Another reaction was from one of my best friends...very very supportive email..so for him I have a present to motivate him to follow the blog in the future...cheers mate.



-----------------------------------------------------------------------
Iata ca am primit si primele reactii privind noul meu hobby...cu blanita...Sotia a fost prima care a protestat impotriva limbajului trivial folosit...si care cica...nu ma caracterizeaza si a subiectelor deocheate pe care le-am abordat in prima zi....asa ca mi-a sugerat sa inserez cateva poezii...si m-a amenintat ca va deschide si ea un blog numai cu poeme alese din productia proprie. Pentru ca sunt un sot cuminte ii voi urma sfatul....asa ca priviti....
Am mai primit un email de un bun prieten...tot plin de incurajari patriotice...asa ca m-am gandit sa ii trezesc interesul cu subiecte mai interesante ca palavrageala mea....noroc

No comments:

Post a Comment